עמוד נחיתה צריך להיות משהו מהיר וקליל אבל אם יצר לכם ליצור כזה פעם, פעמיים או יותר גיליתם שיש כמה דברים קטניייים, שלוקחים קצת יותר זמן מהצפוי. אחד מהם ואולי העיקרי זה התוכן לעמוד. את הנקודה הזו באנו לפשט עם 3 שלבים שיקצרו לכם את התהליך ב 60%-80%. את ה חלק ב {סוגריים} תחליפו בתאור שלכם, תהיו כמה שיותר ספציפיים. קדימה לדרך >>
⚡שלב 1 – הנחו את chatGPT, Google bard או – Claude 2 מי אתם רוצים שהוא יהיה. דמיינו את האדם המשולם לכתיבת עמוד הנחיתה המדובר.
מי אני רוצה שתהיה:
– אני רוצה שתענה {כמנהל שיווק של חברת נדל”ן גדולה במתמחה בשיווק נכסים בייון ומציעה שיווק של פרוייקט חדש בפיראוס במחירים אטרקטיבים}. אתה מאוד מיומן ב {מכירת נכסים ללקוחות פרטיים מישראל ביוון ומכיר את פיראוס לעומק}
⚡ שלב 2 – תנו מידע chatGPT, Google bard או – Claude 2 על המותג . כדי שהתוכן יתאים לכם, חשוב לאמן את הצאט בוט הנבחר עם מידע רלוונטי.
מידע על החברה שלנו:
– שם העסק שלנו הוא {כתבו את שם העסק}
– קהל היעד שלנו הוא {הגדירו את קהל היעד כמה שיותר מדוייק}
– הערך המוסף שלנו {מה מיוחד בהצעה שלכם אל מול המתחרים}
– נקודות הכאב של קהל היעד שלנו הן; {הגדירו את נקודות הכאב קהל היעד כמה שיותר מדוייק}
– כמה דברים מעניינים על החברה; {הצלחות, גודל הצוות, לקוחות בולטים וכל מידע חזק שיש לכם}
⚡שלב 3 – הנחו את chatGPT, Google bard או – Claude 2 מה אתם רוצים שהוא יעשה. תהיו סופר ספציפים, וספקו דוגמאות אם אפשר. זכרו ככל שתהיו יותר ספציפיים התוצאות יהיו יותר מותאמות.
מה אני רוצה שתעשה:
– אני רוצה שתכתוב דף תוכן {שיווקי מצד אחד ואותנטי מצד שני, בטון אישי של מנהל השיווק ובשפה פשוטה שתהיה ברורה לכל הקוראים.}
– התוכן שאתה כותב מיועד לעמוד נחיתה שמציע {לאנשים פרטיים לרכוש דירה חדשה ביוון בפיראוס המתפתחת, בליווי צמוד ואישי של צוות מומחים ובסכום של החל מ 70,000 יורו} **זה קהל היעד שלנו**
– כלול קטע “למי זה מיועד” ודבר ישירות אל קהל היעד שלנו. הקטע צריך לכלול פסקה קצרה עם שלוש נקודות שמעבירות את המסרים המרכזיים.
– כלול קטע של “למי זה לא מיועד” ופסול, באופן סרקסטי, כל מי שאינו הלקוח האידיאלי שלנו.
– כלול קטע של שאלות נפוצות ורשום את 7 השאלות המובילות שאתה יודע שקהל היעד עשוי לשאול לגבי האופן שבו {תהליך רשית הדירה מתבצע).
– כלול קטע “מי אנחנו” ותן סיכום של שתי פסקאות שיגרום לקהל היעד שלנו להתחבר אלינו. קח את המידע עלינו מהעמוד הזה {הכניסו URL עם המידע על החברה}
– צור קטע “יתרונות” שמדגיש ב 3-4 מפשטים את תמורות העיקריות שקהל היעד שלנו יהנה מהן.
– סיים את המאמר עם קטע CTA ליעודד את הקולשים להשאיר פרטים.
– כלול קטע “איך זה עובד” ותאר את התהליך ב 3-5 שלבים.
– הימנע משימוש בביטויים חוזרים ומבני משפטים לא טבעיים.
– אנחנו רוצים שהמשתמשים ירגישו שהם יכולים לסמוך על המותג שלנו.
זכרו, המטרה היא לקצר וליעל את התהליך, אנחנו עדים לא במקום שהצאט יכתוב לכם את עמוד הנחיתה באופן מושלם, אבל הוא בהחלט יחסוך לכם לפחות 60% מהזמן. בהצלחה!
**שלחו לנו קישורים לעמודים שיצרתם, נשמח לראות וללמוד ביחד