עד לא מזמן, כל פעם שהתבקשנו לעשות מחקר מתחרים למוצר או שירות, בעיקר בשוק הבינלאומי, הינו מתחילים בשמחה, נחשפים לשפע המידע ומנסים ללמוד את כל מה שניתן בפרק הזמן הקצוב, מפחדים לאבד כל שניה חשובה, עד למעבר לשלב הבא.
אז המשימה עדיין דורשת לרדת להמון פרטים, אבל מצאנו שעם קצת עזרה מ- chatGPT, Google bard ו – Claude 2 אנחנו יכולים להכניס לא מעט מעבודת המחקר לאוטומט וליצר נקודת התחלה מגובשת יותר. בסופו של דבר זה מה ש AI כאן לעשות, לנתח כמויות גדולות של נתונים.
אז התחלנו עם מה אנחנו מצפים לגלות שאנחנו מנתחים מוצר או שירות:
- תובנות חדשות ומענינות
- חוזקות וחולשות
- הזדמנויות שקיימות עבור המוצר או השירות
- איתור הנקודות הכואבות ביותר של הלקוחות על מול המוצר או השירות
- למידה של קהלי היעד השונים והתגובה שלהם למוצר או לשרות
כאן נכנס הכיף, באמצעות מספר הנחיות לצאט בוט האהוב עליכם תוכלו לקבל תובנות נפלאות מבלי לבזבז המון זמן על סריקה וקריאה של ביקורות ברחבי הרשת.
אלו ה Prompts 👇
1. אני רוצה שתקרא את כל הביקורות מדף אתר זה – (הדביקו את כתובת האתר שממנה אתם רוצים לקרוא את הביקורות).
2. בהתאם לביקורות תשלים את משימת המחקר הבאה:
הצג רשימה של החוזקות שזוהו והסבר כל אחת מהן.
3. בהתאם לביקורות תשלים את משימת המחקר הבאה:
הצג רשימה של החולשות שזוהו והסבר כל אחת מהן.
4. בהתאם לביקורות הצע הזדמנויות לשיפור:
– הצעות לשיפור המוצר על בסיס נקודות חולשה שזוהו.
– הזדמנויות פוטנציאליות לבידול מהמתחרים.
5. כדי להשלים את המחקר, נתח את פרופילי הלקוחות:
– הצג ניתוח של הסגמנטים השונים של הלקוחות שבדקו את המוצר
– העדפות של לקוחות בהתאם לסגמנט הלקוח
– מסקנות והמלצות למוצר בהתאם לכל סגמנט לקוחות
– המלצות לאסטרטגית שיווק ושירות לקוחות לל סגמנט לקוחות
מקווים שיהיה פרקטי עבורכם ✨