Aicookbook

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה עושים עם AI? זה מה שקוקה קולה עושה..

coca cola AI

שתפו

זמן קריאה < 1 דקות

אחת השאלות הכי נפוצות כרגע במרוץ ה AI היא מה באמת עושים עם כל הכיף הזה?

קבלו את התשובה של קוקה קולה למה עושים עם AI

הטעם האחרון של קולה, שנחשף השבוע, נקרא Y3000 תחת הסלוגן “taste like the future” שמשקף גם את הדרך שקוקה קולה עשתה כדי לקבוע את הטעם שלו – באמצעות AI.

טעם ה-Y3000 מגיע תחת דגל ה-“Creations” של המותג שנועד לפנות לצרכנים צעירים יותר.

Y3000 אמור להידמות לקולה, אבל עם טוויסט שמקורו בבינה מלאכותית. חלק מהטועמים אומרים שהוא טוויסט נותן תחושה של פטל, תות שדה ופירות.

במהלך תהליך היצירה, החברה אספה דעות ותובנות מבני אדם רגילים כדי להחליט אילו טעמים קשורים לעתיד, ולאחר מכן השתמשה בבינה מלאכותית כדי להבין זיווגי טעמים ופרופילים המתאימים לנושא בצורה הטובה ביותר.

גם אריזת המוצר נוצרה בעזרת AI וככה הציגו את זה בהודעה שיווקית:

“נוצר במשותף עם בינה מלאכותית, העיצוב מציג נוזל במצב משתנה, מתפתח, מתקשר באמצעות שינויי צורה וצבע המדגישים עתיד חיובי.”

ולסיום, קוקה קולה כיאה לחברה שמובילה את חיבור החוויה עם המוצר, שילבה גם יכולת חווייתית דרך קוד ה-QR שעל האריזה. סריקת הקוד מובילה לאתר Creations, דרכו אפשר לשחק ולהרגיש איך העתיד יראה בעוד 3000 – 977 שנים מהיום.

אל תשארו מאחור. הצטרפו ל 5,000+ חברים שמקבלים עדכונים וטיפים ישר למייל >>


תוכן עניינים

למקרה שפספסתם>>

work-productivity-tips-with-chatgpt
knowledge

8 טיפים לפרודוקטיביות בעבודה עם ChatGPT!

ai-digital-marketing-guide
knowledge

מדריך AI לשיווק דיגיטלי

אתם בכיוון הנכון 👑

הפוסט שצפיתם בו עכשיו הוא רק קצה הקרחון.
תחום ה-AI מתפתח במהירות מטורפת וכל יום יוצאים כלים חדשים שיכולים לשפר לכם את היעילות ולהגדיל לכם את השורה התחתונה.
הרשמו לניוזלטר וקבלו את העדכונים הכי מעניינים בתחום ישר למייל


יש קבוצת ווטסאפ ואתם מוזמנים!
בקבוצה אפשר לשאול, לשתף ולהתעדכן. כתבו את המייל שלכם ונשלח לכם קישור להצטרפות


אל תשארו מאחור 😱
הצטרפו ל 5,000+ חברים שמקבלים עדכונים וטיפים ישר למייל >>


דילוג לתוכן