אחת השאלות הכי נפוצות כרגע במרוץ ה AI היא מה באמת עושים עם כל הכיף הזה?
קבלו את התשובה של קוקה קולה למה עושים עם AI
הטעם האחרון של קולה, שנחשף השבוע, נקרא Y3000 תחת הסלוגן “taste like the future” שמשקף גם את הדרך שקוקה קולה עשתה כדי לקבוע את הטעם שלו – באמצעות AI.
טעם ה-Y3000 מגיע תחת דגל ה-“Creations” של המותג שנועד לפנות לצרכנים צעירים יותר.
Y3000 אמור להידמות לקולה, אבל עם טוויסט שמקורו בבינה מלאכותית. חלק מהטועמים אומרים שהוא טוויסט נותן תחושה של פטל, תות שדה ופירות.
במהלך תהליך היצירה, החברה אספה דעות ותובנות מבני אדם רגילים כדי להחליט אילו טעמים קשורים לעתיד, ולאחר מכן השתמשה בבינה מלאכותית כדי להבין זיווגי טעמים ופרופילים המתאימים לנושא בצורה הטובה ביותר.
גם אריזת המוצר נוצרה בעזרת AI וככה הציגו את זה בהודעה שיווקית:
“נוצר במשותף עם בינה מלאכותית, העיצוב מציג נוזל במצב משתנה, מתפתח, מתקשר באמצעות שינויי צורה וצבע המדגישים עתיד חיובי.”
ולסיום, קוקה קולה כיאה לחברה שמובילה את חיבור החוויה עם המוצר, שילבה גם יכולת חווייתית דרך קוד ה-QR שעל האריזה. סריקת הקוד מובילה לאתר Creations, דרכו אפשר לשחק ולהרגיש איך העתיד יראה בעוד 3000 – 977 שנים מהיום.