Aicookbook

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כשרוצים ליצור תמונה בקלות – 5 כלי AI שיוצרים תמונה מטקסט בלי להסתבך

ideogram - ai text to image

שתפו

זמן קריאה 2 דקות

הפריצה הגדולה של ה AI הגיע עם מספר כלים חזקים ובתחום יצירת התמונות אין ספק שהמלך הוא midjourney. כלי חזק שיודע ליצור תמונות מרהיבות. הוא כלי חזק ביותר ליצירה אבל אם אתם רוצים לקבל תמונה מדוייקת, יתכן ותדרש לא מעט עבודה ושכתוב מחדש של הההנחיות שתתנו לו. גם מבחינת הממשק, היצירה מתבצעת דרך צאט וזה פחות אינטואיטיבי לרוב המשתמשים. אם בא לכם ליצור משהו מדהים, לגמרי שווה את ההשקעה, אבל אם רק רציתם תמונה די פשוטה בלי להסתבך, קבלו את כלי ה AI שיוצרים תמונה מטקסט בקלות. 

כדי שתוכלו להרגיש את ההבדלים, נציג את התמונה שהתקבלה בכל אחד מהם לprompt הזה:

Show a group of cats in hoodie and sunglasses, write text below ‘Embrace Joy, Skip the Scare’ on it, 3d render, cinematic, full of texture, typography, poster

5 כלי AI שיוצרים תמונה מטקסט בקלות

picfinder.ai

כלי חינמי שמאפשר לכם ליצור תמונות בקלות אפילו בלי הרשמה. אפשר ליצור תמונות מprompt או להעלות תמונה וליצור תמונות דומות לה. התוצאות של הכלי הזה יותר ריאלסטיות. זו הפרשנות של picfinder.ai לחתולים שלנו

fusionbrain.ai

בדומה picfinder.ai ל גם הכלי הזה מאפשר לכם ליצור תמונה מטקסט בחינם, בקלות ובלי הרשמה. היצירה מתבצעת על עורך שמאפשר לבצע מחיקה, הוספת תמונה ובחירת סגנון. ככה נראים החתולים:

ai text to image 2

 

 

 

 

 

ideogram.ai

כלי חדש שהושק ב אוגוסט 23. היתרון של הכלי הזה, מעבר לממשק הפשוט והנוח לשימוש זה יכולות שילוב הטקסט בתמונה. ברוב מחוללי הטקסט לתמונה (נכון ל 2023) מאוד מאתגר לשלב טקסט בתמונה ושהתוצר יכיל את הטקסט המדוייק בצורה קריאה. הכלי הזה יודע לעשות זאת מצויין. אז אם אתם צריכים תמונה עם טקסט או לוגו, זה הכלי בשבילכם. 

ideogram - ai text to image

clipdrop.co

הכלי הזה משלב כמה דברים טובים יחד: ממש פשוט ונוח, איכות גבוהה של תמונות, מהירות ויכולות לבצע פעולות עריכה שלרוב מתבצעות על עורכים מורכבים בקליק אחד. פה כן נדרשת הרשמה אבל זה שווה את זה. השימוש בהתחלה בחינם וככה נראים החתולים שלנו:

stable-diffusion-text to image

bing.com

מחולל התמונות מיקרוסופט bing, אפשרות טובה ליצור תמונות במהירות ובקלות במיוחד אם אתם עובדים בדרך כלל תוכנות מיקרוסופט ומחוברים לחשבון שלכם. במידה ואתם לא מחוברים יש צורך לבצע חיבור או הרשמה. ככה נראים החתולים במחולל התמונות בל bing:

bing - ai text to image

 

אל תשארו מאחור. הצטרפו ל 5,000+ חברים שמקבלים עדכונים וטיפים ישר למייל >>


תוכן עניינים

למקרה שפספסתם>>

Ai Tools

Gemini ב-Google Slides – בניית מצגות עם AI מבית גוגל

layla-image
Ai Tools, knowledge

מי זו Layla ולאן היא תיקח אותכם?

אתם בכיוון הנכון 👑

הפוסט שצפיתם בו עכשיו הוא רק קצה הקרחון.
תחום ה-AI מתפתח במהירות מטורפת וכל יום יוצאים כלים חדשים שיכולים לשפר לכם את היעילות ולהגדיל לכם את השורה התחתונה.
הרשמו לניוזלטר וקבלו את העדכונים הכי מעניינים בתחום ישר למייל


יש קבוצת ווטסאפ ואתם מוזמנים!
בקבוצה אפשר לשאול, לשתף ולהתעדכן. כתבו את המייל שלכם ונשלח לכם קישור להצטרפות


אל תשארו מאחור 😱
הצטרפו ל 5,000+ חברים שמקבלים עדכונים וטיפים ישר למייל >>


דילוג לתוכן