כל עסק מקטן לגדול צריך אתר שיעביר את הערך המוסף, האמינות ויעודד את הגולשים להשלים את המטרה שבחרתם.
עם מספר הנחיות נכונות של ChatGPT תוכלו ליצר תוכן שמעביר את הצעת ערך, מייצר פניה ממוקדת לקהל היעד ולהוסיף הנעה משכנעת לפעולה.
את ההנחיות נכתוב באנגלית ולאחר מכן אפשר לתרגם עם גוגל לעברית במידת הצורך. בשלב זה ChatGpt עדין לא מתורגל מספיק בעברית והתוצאות לא ספיק טובות.
5 השלבים וההנחיות (Prompts) ל-ChatGPT שיעזרו לכם לכתוב עמוד בית מושך בקלות:
1.הצעת ערך
כדי שהגולש ידע שהגיע למקום הנכון וירצה להמשיך הלאה הוא צריך להבין את הצעת הערך. ככל שהצעת הערך תהיה ברורה יותר ואוטנטית יותר כך גדלים הסיכוים שהלקוח ישלים את המטרה “ימיר”.
Prompt לכתיבת הצעת ערך ב-ChatGPT:
My company works with [target audience] to achieve [the 3 main results you create for customers]. After working with us they feel [the change you create for people]. We are unique because we [ways in which your business is unique]. Create 10 options for value propositions from this information. Each one should speak directly to a member of our target audience and be really compelling, so they want to find out more
ברגע שתקבלו את התוצאות בחרו את זו שמתאימה לכם.
2. פניה מדוייקת לקהל היעד
כדי שהגולשים יבחרו בעסק שלכם, הם צריכים להרגיש שאתם האפשרות הכי טובה עבורם. ולדמיין את עצמם נהנים מהמוצר ומהשירות שאתם מציעים, לראות שאתם מבינים אותם.
תנו ל-ChatGPT את ה prompt הבא:
“My company’s customers are [describe your dream customer in terms of demographics, location, interests, life stages and anything else relevant.] They want to achieve [describe what your dream customer is looking to achieve in engaging your services]. Can you give me 6 bullet points that succinctly describe this person, in a way that they would relate to. These six bullet points will sit under the header, ‘Our customers are…’ and must be engaging to people who fit the description provided.
קראו את ההצעות של ChatGPT ובדקו שהן מתאימות לטון הרצוי. במידה ויש לכם הערות הוסיפו עוד הנחיה לגבי טון או ניסוח שונה בהתאם לשפת המותג. לאחר שקיבלתם את הטקסט הרצוי, הוסיפו את האיזור בדף הבית תחת הכותרת, “עם מי אנחנו עובדים” או “אנחנו עובדים עם אנשים ש…” בניסוח שמתאים לכם.
3. התחברו לאתגרים של הלקוחות ותראו להם איך אתם פותרים אותם
זה לא מספיק כדי להבין מה הלקוחותרוצים להשיג, צריך להבין גם את האתגרים שלהם. אתם צריכים להראות להם שתוכלו לעזור להם עם המוצר או השירות. וחשוב לתקשר את זה טוב. זה הזמן ל prompt הבא:
בקשו מ-ChatGPT לספר על האתגרים הגדולים ביותר של קהל היעד:
I have described my company’s customers in detail (in my last question). Now, can you explain their three biggest challenges in a way that speaks directly to them, as being things they want to stop experiencing. These three bullet points will go under a sentence that starts, ‘They want to…’.
אתם יכולים להוסיף ולבקש מ-ChatGPT שיאריך או יקצר את התשובה במידת הצורך. הוסיפו חתחת.
4. ציירו להם התמונה הגדולה
אז משכתם את תשומת הלב של הגולשים, הם רואים שיש לכם נסיון ושאתם מבינים את הבעיות שלהם. זה הזמן לצייר להם את העתיד ולהראות להם איך החיים שלהם יכולים להיראות טוב יותר אם הם יעבדו איתכם. זה ה prompt שאתם צריכים:
Now you know about my ideal customer, their biggest challenges and how my company helps them, can you give me a paragraph that starts, ‘Imagine if’ and describe how amazing their life could be with all their problems solved by working with us. Explain how they will feel and the changes they will experience. Speak directly to them in this paragraph.
אתם יכולים להמשיך ולהנחות אתChatGPT ולציין את החלקים שאתם אוהבים כדי שיחדד אותם.
אתם יכולים גם לבקש מ-ChatGPT שיכנין הנחיה לתמונה מתאימה לאיזור:
Describe a landscape image that could accompany this paragraph, that would appeal to my target audience member and get them excited to work with my company. It should include the colours [explain your brand’s colour palette] and be in the style of [describe the style of your brand].
ברגע שיש לכם תיאור שאתם מרוצים ממנו הדביקו אותו ב-Midjourney כדי ליצור תמונה.
5. הוסיפו קריאה לפעולה משגעת
החלק האחרון בפאזל הוא קריאה ברורה לפעולה ואם אפשר גם הוכחה חברתית. הגולשים צריכים להרגיש שאנשים כבר השיגו את התוצאה הרצויה ולאחר מכן זה הזמן להפנות אותם לעשות את הצעד הבא. חלק זה דורש שתי הנחיות. Prompt ראשון:
Now I want my customer to click a button and get in touch. Can you give me 3 options, each fewer than 6 words, of the text that could go on that button? They will use that button to [book a call, make an enquiry, pay a deposit / delete as appropriate] and it has to be compelling and related to the described above.
ברגעשבחרתם את האפשרות המתאימה לכם, הוסיפו כפתור קריאה לפעולה אחד בכותרת של דף הבית, אחד בקטע האתגרים הגדולים ביותר ואחד ממש בתחתית.
לבסוף, המלצות עובדות. זה ה Prompt כדי לייצר המלצה מלקוח רלוונטי: “הלקוח האידיאלי שלי חווה את שלושת האתגרים העיקריים האלה: [הדביקו את האתגרים שבחרתם בשלב הקודם.] בבקשה תכתוב המלצה בפסקה לכל אתגר, מלקוח שחווה בדיוק את האתגר הזה ואינו חווה אותו יותר מאז העבודה איתנו. ”
עכשיו יהיו לכם שלוש המלצות שניתן לערוך עם הנחיות נוספות. במקום להוסיף את ההמלצות האלה לאתר חשבו על אנשים מבסיס הלקוחות הקיים שלכם שחוו באמת את השינוי המתואר, ואז שלח להם אימייל ותבדקו אם אתם יכולים לפרסם את הביקורת בשמם.
Can you write an email to my customer, [name]. Include testimonial [1, 2 or 3] and ask if they would be happy to put their name to that paragraph or if they would like to make any changes. Say it would be very much appreciated.
בהצלחה!